Friday, September 3, 2010

Ja nii see aeg läheb

Ei ole miskit kirjutanud vahepeal, sest nii palju oleme teinud ja samas ei ole viitsind kirjutada ka. Maria elab endisel eraldi, niisiis kirjutan põhiliselt endast. Olen oma grupiga rohkem tutvunud- väga toredad inimesed, küll väike keelebarjäär on osadega ja seetõttu oleme nagu kaheks rühmaks jaotunud, aga usun, et see on ületatav. Ma olen ka üks kahest grupivanemast (oleme demokraatlikud ja sõbralikud ja oleme kahekesi siis grupivanemad koos Teelega). Käisime oma grupiga väljas ka üks õhtu ja üks grupivend elab meist korrus üleval pool, jeee ma ei pea peale grupipidusid üksi mööda Tartut hulkuma. Aga eile ma käisin Maria-Liisa, Liisa (kabu), Kaileeni ja Ingridi grupiga väljas. Oli megalahe, nad on hoopis teistsugused kuid meie, aga me oleme mõlemad toredad, kuigi erinevad grupid. Aga Liisaga on see veider värk, et me oleme täiega ühte nägu!! Seda tunnistasid ka teised eile. Ja imelik on vaadata Liisale otsa kui rääkida temaga, aga veel imelikum on profiili vaadata, see on veel sarnasem (loengus istusime kõrvuti eile).
Niisiis hetkel on pidu igal õhtul, aga koolist ka veidi (selleks ma ju tegelt olen siin). Õppisime juba veidi asju pähe (luid) ja seminarid-praksid-loengud on üldiselt huvitavad. Välja arvatud tänane meditsiiniline keemia. Jumal aita meid. Keemia mulle meeldib täiega ju, aga see oli ikka pigem füüsika. 2 tundi järjest ja konspekteerisime käed krampi, kuid ikka nentisime lõpuks, et aru ei saanud mitte millestki. Aga noh, ega kõik ei saagi olla superhuvitav.
Nüüd olen siis üksi siin boksis, kõik läksid koju nädalavahetuseks. Jee saan külalisi kutsuda ja öösiti kolistada süümekateta. Varsti hakkan süüa ka tegema (ostsin täna vajalikke asju nagu näiteks kartulid ja jahu ja munad).
Elu on endiselt supermegahuvitav, aga ma luban, et homme ma õpin luid ka! Ja olen muidu asjalik. Aga täna siis kabude-leekatega pittu.

No comments:

Post a Comment