Friday, September 24, 2010

Lainel

Hei hei hei, mul on täiega inspiratsioonilaeng. Nimelt kolmapäeval oli hea tuju päev (mul oli esimest päeva Tartus oleku jooksul sama hea tuju, nagu mul varem alati oli ja nägin ja kuulsin veel rõõmsaid inimesi) ja peale seda ma olengi heatujuline koguaeg. Just korraldasin veidi sessiasju, need on kõik hästi ja joonel ja jooksevad ja samuti kool on joonel ja jookseb. Eile nimelt õppisin laipsis luid ja liigeseid 5h järjest. Kuidagi nii hea oli olla, ei tekkinud mõtet ka et ei viitsi ja läheks koju (muidu tekib alati peale poolt tundi..). Ja nüüd luud on selged ja liigesed ei tundu ka enam ilmvõimatuna. Siiski tuleb nädalavahetusel olla virk. Lähengi koju nüüd kohe, kus õpin palju, aga puhkan ka ja naudin kodus olemist. Maria jääb siia, plaanib palju õppida rahus ja vaikuses ja õndsuses.
Viimased päevad on olnud nii head ja toredad, inimesed on ilusad ja head. Kõikjal on värvilised lehekesed ja Tartu on niinii ilus. Sõidan rattaga puumajadest mööda ja lehed on igal pool ja päike paistab ja ma tunnen, kuidas ma olen nii õnnelik. Olen rõõmus, et mul on nii hea olla ja see kurbus ja lootusetus ja tahtejõuetus kolis ära.

No comments:

Post a Comment