Monday, September 20, 2010

Üle pika aja jälle pritsin infot teile

On möödunud palju aegu. Häid ja halbu. Oli kursapidu, mis oli väga lahe, oli palju õppimist, mis oli veidi vähem lahe ja lahedaid õhtuid ja koledaid hommikuid ka. Täna aga oli ajalooline päev, kui Doris lasi esimest korda 2 loengut üle ja Maria lasi ka ühe. Õigustuseks võib öelda ainult nii palju, et väga väsinud olin ja homme on tsütoloogia kontrolltöö, seega ohverdasin biofüüsika loengu (eelmine kord õppisime seal, mis on võrrand) ja sissejuhatuse erialasse (täna pidi räägitama teaduse tegemisest ülikoolis, kahjuks/ õnneks seda soovi mul pole) homse hea töö nimel. Hea, et seda tegin, sest õpiku saamisega oli veidi jama, õnneks aga on mul sõbrants Siki Maaülikoolis ja ta tõi mulle sealt raamatu. Aitäh, Siki!
Maria aga läks TÜRKAsse trenni ja selle ohvriks langes ka ta tulevane teadlasekarjäär.. No pole hullu.
Doris käis nv aga kabulaagris. Seal oli nii külm. Nüüd selle kõrval tundub meie koduke nagu troopiline saar. Võtame päikest. Maria tegi mahla nv ja see oli vist tore nagu ma aru sain. Igatahes ta tõi kõvasti õunu- süüa on!:) A muidu kabulaager oli nii nummi ja tore ka ikka, mitte külm ainult.
Ja täna tuleb meil pannkoogiõhtu/ öö sest piim läks hapuks. God bless the piimhappebakterid!!:)

Nüüd siis lühidalt kõik,

Olge lainel!

PS: Ma ei viitsind eile õppida kolloidkeemia tööks seega sai seda tehtud täna hommikul bio loengus ja selle vaheaegadel silmad pahupidi peas ja guess what ma sain 5p 5-st aahahahhaha ma olen geenius.

No comments:

Post a Comment